Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
4. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
5. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
6. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
7. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
8. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
9. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Grupa 2

GRUPA 2 ( średniaki )                                  

NAUCZYCIELKI:

JOANNA ROLCZAK

MAŁGORZATA RODAK

 

 

TEMAT TYGODNIA DLA GRUPY 2: MY CLASSROOM

  1. Vocabulary: table, desk, book, chair, pencil, crayon
  2. Preposition: on, in, under, behind
  3. Songs and games: Welcome to Playschool
    ZNOWU RAZEM
    1.
    „Co nas łączy, co nas dzieli?” – zabawa ruchowa z wykorzystaniem chusty animacyjnej
    2.
    „Jestem jak …” – zabawa terapeutyczna – utożsamianie się z wybranym zwierzęciem
    3.
    „Kodeks – ważna sprawa” – wysłuchanie opowiadania „Niegrzeczniaki” oraz rozmowa na temat jego treści, odnalezienie sposobów na naprawienie błędów
    4.
    „Nasz kodeks” – zajęcia dydaktyczne, rozmowa o tym, co jest dla nas najważniejsze, abyśmy dobrze czuli się w grupie, wybieranie zasad, tworzenie kodeksu. Praca metodą burzy mózgów
    5.
    „Strażnik” – zajęcia edukacyjne, mapa myśli, ustalenie definicji pojęcia „dyżurny” oraz cech, jakie powinien mieć idealny dyżurny